سامانه تلفنی 137

به گزارش روابط عمومی شهرداری قیدار، سامانه تلفنی 137، به منظور دریافت پیشنهادات، گزارش ها و درخواستهای شهروندان در حوزه های خدمات شهری و توسعه شهری راه اندازی شد و از تاریخ 15/12/1399 در دسترس شهروندان می باشد.
اصانلو شهردار قیدار با بیان راه اندازی این سامانه اعلام کرد: «سامانه 137 یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و گزارش های خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نمایند». شهردار قیدار افزود: «نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکت پذیری شهروندان قیداری، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است و این سامانه با هدف خدمات دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه اندازی گردیده است».
شهردار قیدار سپس به برخی از اهداف سامانه مدیریت شهری 137 اشاره نمود که عبارتند از:
• تسهيل ارتباط شهروندان با شهرداري
• كاهش مراجعات حضوري شهروندان براي پيگيري امور
• دريافت نظرات و پيشنهادات شهروندان
• افزايش مشاركت و نظارت شهروندان بر امور شهري
• افزایش کیفیت خدمات شهرداری
• افزایش اثربخش خدمات ارائه شده
شهروندان عزیز می توانند جهت استفاده از این سامانه با شماره گیری تلفن 24 ساعته 137، نسبت به اعلام نظرات و پیشنهادات و همچنین ارائه درخواست های خود در حوزه خدمات شهری اقدام نمایند .


گالری



قیدارخدابنده

دیدگاه ها و پیام ها