شرح وظایف:
   برنامه ريزي و اداره و نظارت بر انجام امور حراستي شهرداري و موسسات تابعه
-         بررسي و اعلام نظر نسبت به استقرار سيستم مناسب جهت حراست و نگهداري از پرسنل و مدارك و اسناد محرمانه
-         تدوين آيين نامه ها و دستورالعملهاي حفاظتي و حراستي جهت حفظ و نگهداري اسناد طبقه بندي شده و نظارت در حسن اجراي آيين نامه هاي مذكور
-         اقدام به جمع آوري هرگونه اطلاعات محرمانه مورد نياز جهت سازمانها و مقامات ذيصلاح
-         حفاظت از اطلاعات و اسناد بمنظور جلوگيري از هرگونه تهديد و خطرات احتمالي
-         اظهار نظر در خصوص صلاحيت افراد جهت احراز مشاغل حساس با هماهنگي واحدهاي ذيربط
-         ارائه مشاوره امنيتي واطلاعاتي لازم به شهردار
-         فراهم ساختن موجبات آموزشي كاركناي شهرداري در زمينه برنامه هاي حراستي و نگهداري اسناد طبقه بندي شده
-         صدور كارت شناسائي براي كاركنان شهرداري در چهارچوب ضوابط ذيربط
-         انجام امور تحريرات و بايگاني اسناد طبقه بندي شده و محرمانه با توجه به مقررات مربوطه
-         ارزيابي منظم امور و انعكاس فعاليتهاي انجام شده و مشكلات واحد به شهرداري
-         انجام ساير اموري كه در چهارچوب وظايف محول مي گردد.
گالری